viernes, 2 de agosto de 2013

VA DE TARGETES!!!!

Bona tarda!!!! 

Dilluns passat ens varem juntar per fer una "crop" les noies que haviem preparat el taller de Festa Major del Fons Somella: Elena "La aventura de los buhos", Marcela " Mis ideas scraperas"i Montse de "Bocins de paper..." vam intercanviar troquels i vam fer una tarjeta squash molt original idea de la Montse, vam passar una tarda molt divertida, scrapejant, berenant, scrapejant... com no tenia fotos en aquell moment per possar-li a la tarja l'he decorat amb paper, stencils, segells.. aqui us deixo el resultat.






Un altre tarja: Els meus pares han d'anar a una celebració d'aniversari de noces aixi que la meva mare m'ha animat a fer-li una tarja per la ocasió, com que no havia fet mai la tarja tri-shutter aquesta a estat la meva oportunitat, he utilitzat el mateix paper que la que teniem de mostra per el taller de festa major, es una paper de la col.lecció de basic grey que m'encanta, he possat uns segells adequats per la ocasió, unes papallones amb glossy per donar-li un altre caire i a la portada unes lletres de paper craft i unes floretes de fusta.



2 comentarios:

  1. T'han quedat molt xules les dues!!! Jo aquesta setmana penjaré la meva acabada :). Hem de repetir més sovint les trobades! Un petonàs

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gracies Montse, aviam, aviam les teves..... doncs si estaria bé anar fent trobadetes, petonets!!!!!

      Eliminar